Οσο αφορα το αγωνιστικο κομματι της χθεσινης επισκεψης στα Μεγαρα οι παρατηρησεις ειναι οι εξης:
οι Κ9, Κ2 ηταν οι δυο στροφες που με δυσκολεψαν περισσοτερο (αναλυτικα περιγραφονται στο link των Tracks, Megara # 1), κυριως η πρωτη..δεν μπορουσα να βρω τον τροπο πλασαρισματος με αποτελεσμα ειτε να "βγαινουν μουτρα" ειτε να βγαινω σχεδον εκτος..η Κ2 ηταν επισης μια "οδυνηρη" εμπειρια..Αφοτου μπηκαμε με τον Βαγγελη τα πραγματα αλλαξαν εξολοκληρου..το αμαξι το πηρε αυτος, εγω συνοδηγος..με σωστες γραμμες και κυριως με τηρηση της απλης λογικης "ΚΑΘΑΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ" το αμαξι εμπαινε σωστα και - το σημαντικοτερο - δεχοταν πολυ μικροτερη πιεση..το ολο ζητημα ηταν αφενος η πολυ εκμαθηση της πιστας (ωστε να γνωριζει κανεις απο πιο σημειο θα επρεπε να στριψει) και αφετερου η τηρηση βασικων οδηγικων τεχνικων που ομως στην πραξη ξεχνιουνται πολλες φορες..οταν το πηρα παλι ακολουθωντας τις συμβουλες του Βαγγελη τα πραγματα ηταν εμφανως πολυ καλυτερα ωστοσο η Κ9 εξακολουθουσε να με διαλυει ψυχολογικα...θελουμε πολυ ακομα για να την εχουμε την συγκεκριμενη στροφη...
σημειωτεον οτι το στησιμο του αμαξιου μου δεν ειναι για drift επουδενι..γι αυτο και ταλαιπωρηθηκε ο Βασιλης οταν το πηραμε μαζι καταλαβε ομβς το γκαζι...! συμπερασμα? ευθυγραμμιση με το καλημερα, λαστιχα σε καθε περιπτωση (χωρις αυτο να δικαιολογει τις λαθος γραμμες) και σιγουρα μεγαλυτερη ΕΚΜΑΘΗΣΗ της πιστας των Μεγαρων...το τελευταιο μαλλον ειναι και το σημαντικοτερο! (εφοσον μας επιτρεψουν οι καγκουρες..)
Υ.Γ. Λιακο πως σου φανηκε η πιστα? ανεξαρτητως κακων ελαστικων κλπ..