12.3.08

Μεσαιο για NC























Οι επιλογες για αλλαγη μεσαιου στο ΜΚ3 ειναι οι ακολουθες:

2. καποιο "custom made" (made in Greece..), κατι που δεν ειναι δυσκολο αφου στην ουσια προκειται για ενα σωληνα μεγαλυτερης διαμετρου (με υποδοχες για την προεκταση του λαμδα) και ενα καταλυτης (αυτος που εμεινε αν αλλαξατε ηδη χταποδι οπότε καταργήθηκε ο πρώτος)
3. αυτο της RacingBeat (με καταργηση του καταλυτη, οπότε αν έχετε και χταποδι το αμαξι δεν μπαινει ΚΤΕΟ..) [http://miataroadster.com/brands/racingbeat/56440NCnosilencerx800.png]

Συμφωνα με καποιες εκτιμησεις, "it gains 5 to 8 Ft/Lbs of torque from 3500 rpms through 6000 rpms" [http://www.miatamania.com/Shop/ViewProducts.aspx?PlateIndexID=57740]

Αγορασα τελικα το 1 λογω χταποδιου. Πριν παραλαβω με πηραν τηλ απο το τελωνειο και μου ειπαν οτι επιπλεον θα επρεπε να πληρωσω 100 Ευρω για να παραλαβω το μεσαιο. Σημειωτεον οτι το ειχα παραγγειλει από τον Bill Wilner (http://www.miataroadster.com/) και εκεινος απο τον Good-Win καθοτι αυτος το εχει κατασκευασει (ή τελος παντως το εμπορευεται..)για να αποφυγω το 'κερασμα' απο το τελωνειο ειχαμε συνεννοηθει με τον Bill να βαλει μια ενδεικτικη τιμη στο τιμολογιο (λεμε τωρα.. ), πραγμα που δεχθηκε χωρις κανενα προβλημα..Δυστυχως ομως ο αστερας της μαλακίας GoodWin τον εγραψε παροτι του το ειχε πει και ετσι το δεμα εφτασε στο ελληνικο τελωνειο με την κανονικη τιμη..και ετσι επακολουθησε το ωραιο τηλ.. επειδη τα πηρα για να ειμαι ειλικρινης εστειλα ενα email στον miataroaster...και ποια νομιζετε οτι ηταν η απαντηση..? ο miataroadster μου ζητησε συγνωμη αφενος για ολο αυτο (στην ουσια για τον μαλ.. τον GoodWin) και αφετερου ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ..τα 100 Ευρω δλδ που εφαγα απο το τελωνειο...αυτη ειναι η διαφορα μεταξυ των εμπορων στην οποια αναφερθηκαμε στα πρωτα posts του blog..

Όσο αφορά τις εντυπωσεις μετα (και) το μεσαιο (ειχα ηδη ολες τις αλλες αλλαγες επανω, μεταξυ των οποιων εισαγωγη, χταποδι, κοντο κλπ) το αμαξι απεκτησε αισθητα ροπη κυριως στις μεσαιες και πιστευω οτι εδεσε με τις υπολοιπες αλλαγες του mx-5. Σίγουρα δεν ειναι απο τις πρωτες αλλαγες που θα μπορουσε να κανει καποιος. Λογικα ακολουθει την αλλαγη χταποδιου και τα ωφελη ειναι συγκριτικα αρκετα λιγοτερα σε σχέση με αυτο. Στα αρνητικα η αυξηση του θορυβου οχι ομως σε βαθμο ωστε να μην ακους μουσικη. 2 1/2 ωρες περιπου εκανε η τοποθετηση στον Επιτροπίδη (τον οποίο δεν θα συνιστουσα λογω ..βραδυφλεγους μηχανικου. Τιμη τοποθέτησης: 60 Ευρω.