Επελεξα το χταποδι της Racing Beat και το αγορασα απο τον miataroadster για τους γνωστους λογους.. Η τοποθετηση διήρκεσε 3 ωρες περιπου και εγινε στον RotaryBeat (http://www.rotarybeat.gr/ - Πετρος Χρηστακης) χωρις να ειναι κατι ιδαιτερα πολυπλοκο αφου απλα αφαιρεθηκε το μαμα χταποδι με τον προκαταλυτη (φαινεται στην φωτο) και μπηκε "plug n play" το καινουριο. Eν συγκρισει με το μαμα χταποδι, αυτο της Racing Beat ειναι κοσμημα..κατι που παρατηρησε και ο ιδιος ο τεχνικος. Επειδη εως την στιγμη που γραφω το post κανενας αντιπροσωπος (απο οσο γνωριζω τουλαχιστον) δεν ειχε εμπειρια σε τοποθετηση χταποδιου σε ΜΚ3, και επειδη ακουσα διαφορες "εμπειριες" απο τους αντιπροσωπους αυτους κατα την τοποθετηση χταποδιων σε ΝΑ, ΝΒ φιλων (μεχρι και ιστοριες για φλογες..) λογω ηλιθιοτητας των ηλεκτρολογων (με προεχουσα θεση αυτη του ηλεκτρολογου του Καλογριτσα..) επελεξα τον συγκεκριμενο τεχνικο. Σε ολη την διαδικασια βοηθησε και ο Δημητρης Στασινοπουλος (Reverant) λογω των πολλων γνωσεων του. Κόστος εγκαταστασης: 150 Ευρω. Εντυπωσεις απο το συνεργειο αριστες. Παρολο που εβαλε την προεκταση του λαμδα (σχετικο κιτ υπηρχε στο κουτι) αναψε το "check engine", κατι το οποίο ήταν αναμενομενο αφου το ελεγε και η ιδια εταιρεια. Για να σβησει η ενδειξη αυτη, πρεπει να γινει προεκταση μετα τον δεύτερο καταλυτη (την οποία και δεν εκανα γιατι βαριομουν και δεν με ενδιεφερε η ενδειξη).
Οι εντυπωσεις απο την οδηγηση ηταν πολυ καλες. Αρκετη ροπη μεσαια και κυριως ψηλα και ευχαριστος θορυβος (για εμενα) με μια αγωνιστικη, "ξερη" χροια (οχι βομβο). Αλλωστε, 'ολοι οι "ειδικοι" περιμεναν μια σημαντικη αυξηση της ροπής/ιπποδυναμης λογω της καταργησης του προκαταλυτη (παντα σε σχέση με τις δυνατες ατμοσφαιρικες βελτιωσεις του συγκεκριμενου κινητηρα και τον καθαρα ατμοσφαιρικο προσανατολισμο του). Βεβαια ολα αυτα πρεπει να αποδεικνυονται στην δυναμομετρηση (την οποία και σκοπεύω να κανω). Σε καθε περιπτωση, ειναι μια βελτιωση χαμηλου σχετικα κοστους με εμφανη ωφελη. Σαν "value for money" επιλογη θα την κατετασσα σιγουρα δευτερη (μετα την αλλαγη κορωνοπηνιου και την τοποθετηση "κοντυτερου") και σιγουρα πρωτη μεταξυ εισαγωγης, μεσαιου, εξατμισης οσο αφορα τις ατμοσφαιρικες βελτιωσεις 1ου σταδίου. Ιδιως οσο αφορα την αλλαγη εξατμισης δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ νοημα (πλην της ηχητικης διαφορας) να γινει αν δεν συνοδευεται απο αλλαγη χταποδιου.
ΥΓ αν κρατησετε το μαμα χταποδι (πραγμα το οποιο σας συνιστω) τυλιξτε το καλα επειδη μετα απο καιρο ο προκαταλυτης βγαζει διαφορα επικινδυνα για την υγεια πραγματακια...