Εντυπωσεις..
1. απο την οδηγικη συμπεριφορα του ΜΚ3 εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. μετα την ευθυγραμμιση στον Διονυσοπουλο και την τοποθετηση της πισω μπαρας, το αμαξι κολλαγε ακομα περισσοτερο στον δρομο και δεν ειχε πλεον αυτο το ενοχλητικο συμπτωμα της υποστροφης..που ειχα προσεξει στην προηγουμενη επισκεψη στην πιστα..
2. η χαραξη της πιστας ηταν λιγο περιεργη..δυο μονο αριστερες στροφες και οι υπολοιπες δεξιες..μετα την Κ1 εστριβε σχεδον αμεσως δεξια και εβγαινες λιγο πριν το τελος της μεγαλης ευθειας Κ5-Κ6..καπου στην Κ7 ειχαν βαλει κατι κορινες (που αν τις χτυπαγες ειχε +5" ποινη..) που με αναγκασαν να κοβω..αν και δεν επρεπε τοσο
3. η Κ9 αποδειχθηκε για μια ακομη φορα εφιαλτης..στον πρωτο γυρο την πηρα αρκετα καλα, με πολλα φρενα και καλη εξοδο χωρις υπερστροφη/υποστροφη..ωστοσο δεν ηξερα την πιστα ακομα..στον δευτερο γυρο μπηκα καλυτερα εχοντας μια καλυτερη γνωση της χαραξης (γι αυτο και ο καλυτερος χρονος) ενω στον τριτο προσπαθωντας να παρω την Κ9 γρηγορα (απολυτα λαθος..) απο την εισοδο της.. βρεθηκα στα ορια της εξοδου..προκειμενου να σωσω τον χρονο του γυρου (οσο γινοταν..) κατεβασα ταχυτητα στην εξοδο και ηρθε η αρχη του τετακε..κωλος δεξια αριστερα οποτε αφησα να ισιωσει το τιμονι χωρις να πιεσω το γκαζι γιατι ακομα θα ημουν εκει..οποτε ηρθε και ο χειροτερος απο τους τρεις χρονους..
4. με μια ελαφρα καλυτερη παρουσια θα μπορουσα να ημουν 2-3 θεσεις πιο πανω..χωρις να εχει αυτο καμια αξια σαν παρατηρηση..απλα σαν επισημανση
5. δεν γινεται να συμμετεχεις με πολιτικα λαστιχα...ΤΕΛΟΣ. τα michelin preceda ηταν τιμια δεδομενου της κουρασης τους αλλα.. ΔΕΝ ειναι για πιστα..(και κανουρια να ηταν) - τα δουλεψα με πιεση 26 μπροστα - 28 πισω.
6. ειναι αναγκαια η εμπειρια και η πολυ καλη γνωση της πιστας (οποτε με βλεπω για περαιτερω "επενδυσεις") - αυτο φαινοταν και απο τους περισσοτερους διαγωνιζομενους που εμπαιναν σχεδον "τυφλα" και στο οριο..
7. πολυ καλη ατμοσφαιρα υπηρχε..γνωρισα και τα παιδια απο το MR2 CLUB, που ειχαν κατεβει πολυ οργανωμενοι (και αυτο αποτυπωθηκε στις καλες θεσεις που πηραν και τις δυο μερες)..δυστυχως MR3 ή οτιδηποτε καινουριο μετα το πολυ καλο MR2, δεν αναμενεται να βγει καθως (οπως χαρακτηριστικα μου ελεγαν τα παιδια) "θελει η ηλιθια η TOYOTA να γινει και αυτη πρασινη"...
8. ο πρωτος ηταν οντως πολυ γρηγορος (type R)
9. στους 3 μετα απο εμενα ηταν και ενα octavia (το οποιο το πολεμαγε ο τυπος 2 ωρες στα pit..ειχε και turbo) και καταφερε να το ριξει στην αμμο στην Κ9...ενω εφερε και λιγη μεσα στην πιστα..ευγε...
10. η οργανωση ηταν πολυ καλη και υπηρχε ασφαλεια.
11. οι κατηγοριες βασει κυβικων ειναι λαθος..
12. περιμενω την επομενη οργανωση η οποια θα ειναι στις Αφίδνες...αν και αυτο δεν ειναι ακριβως πιστα..τελοσπαντων..στα Μεγαρα απο Οκτωβρη παλι (οσο αφορα το GTCC, εννοειται!)
13. εως τοτε, αυτο που μe ενδιαφερει ειναι να αλλαξω λαστιχα (semislick/slick αν και ο kingmanos που ετρεξε με τα "high-performance", michelin pilot πηγε πολυ καλα) και να αποκτησω μεγαλυτερη γνωση της πιστας των Μεγαρων
14. ευχαριστω τον miata saint, για τις φωτογραφιες και τον liakos.. ελπιζω να τα πουμε μεσα και με τους δυο στο μελλον. επισης τον eddie για το ενδιαφερον του καθως εφτασα στην πιστα κυριολεκτικα την τελευταια στιγμη...στην πιστα μπηκα με το miata club of greece(http://www.mx5.gr/forum/index.php)
15. πολλα συγχαρητηρια στα παιδια του trackmiata που τα πηγαν εξαιρετικα